‘Kuzuların sessizliği’ filminin asıl kahramanı Albert Fish

45 puan · 36 Yorum

'Kuzuların sessizliği' filminin asıl kahramanı Albert Fish

Yorumlar (36)
Giriş
500
  • Elisa Esen 22 puan · 9 ay önce

    Oha Hannibal ♥

  • Kerem Mayer 16 puan · 9 ay önce

    Albert gibi biri varken sen gidip kimlere aşık oluyorsun yuno .s

  • Gökçe Okuyucu 3 puan · 9 ay önce

    o Hannibal Kuzuların Sessizliği lütfen tam adıyla söyleyin

  • Alişan Kalır 1 puan · 7 ay önce

    Dürtme Elisa Esen.

  • Kim Sun Hee 1 puan · 8 ay önce

    yeşil yolda öyle la laugh

  • HS Nilay Mehmet 1 puan · 9 ay önce

    Adında hayır yokki amk laugh ‘KUZULARIN SESSİZLİĞİ” laugh

  • Elisa Esen 1 puan · 9 ay önce

    Gökçe Okuyucu Önemsiz laugh

  • Elisa Esen 0 puan · 3 hafta önce

    Gumbal Watterson Siktir git yuzumu kapatıyorum anan illu amk mala bak

  • Gumbal Watterson 0 puan · 4 hafta önce

    amcık illuminati karısı profile bak

  • Furkan Erdil 0 puan · 3 ay önce

    İnsan etimi yiyio :/

  • Mert Kayakıran 0 puan · 7 ay önce

    Elisa Ekle Lütfen sad

  • Ahmet Arif 0 puan · 7 ay önce

    Albert yerinde olsam gardiyana :”Çok korkuyorum elimi tutar mısın?” derim laugh

  • Ahmetbey Mudur 0 puan · 7 ay önce

    hadi ekle çabuk ol

  • Ahmetbey Mudur 0 puan · 7 ay önce

    dayanamıyoru artık

  • Ahmetbey Mudur 0 puan · 7 ay önce
  • Ahmetbey Mudur 0 puan · 7 ay önce

    aşkım benı ekle hadi

  • Barkın Adfgadf 0 puan · 8 ay önce

    Sen kaşındın XD

  • Egecan Çakmak 0 puan · 8 ay önce

    Ed Gein Daha kötü

  • Gökçe Okuyucu 0 puan · 8 ay önce

    Kutalmış Mete ben sadece filmin girişin bakıp söyledim orada Hannibal silence of the lambs yazıyor o manada diyorum ama kuzuların sessizliği diye geçiyor

  • Elisa Esen 0 puan · 8 ay önce

    Kutalmış Mete Bende Onu Demeye Çalışıyorum -_- Oynuyor Sadece

  • Kutalmış Mete 0 puan · 8 ay önce

    Elisa Esen Filmin adı hannibal değil adamın adı hannibal lecter -_- tam adı kuzuların sessizliği yani . Hannibal Kuzuların sessizliği değil onu demeye çalışıyorum

  • Elisa Esen 0 puan · 8 ay önce

    Kutalmış Mete Eminmisin blum Hannibal Oynuyor?

  • Ece Irem 0 puan · 9 ay önce

    adam uçmuş laugh

  • Kutalmış Mete 0 puan · 8 ay önce

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/tr/7/70/Kuzular%C4%B1n_Sessizli%C4%9Fi_film_afi%C5%9Fi.jpg Kapağında bile Hanniball yazmayan filmin adına Hannibal ekledin ya helal olsun . Kuzuların Sessizliği 1. filmdir. Hannibal , Kızıl Ejder , Hannibalın Doğuşu diye devam eder …

  • Rabia Akdoğan 0 puan · 9 ay önce

    Albert Fish kim ?

  • Hasan Kaya 0 puan · 9 ay önce

    ELİSA HANNİBALI SİKTİR ET SANA AŞIĞIM.

  • Elisa Esen 0 puan · 9 ay önce

    Gökçe Okuyucu Biliyorum?

  • Gökçe Okuyucu 0 puan · 9 ay önce

    hannibal kuzuların seslizliği tam adıdır isterseen linkini atabilirim

  • Nurseza Şlasjdalşk 0 puan · 9 ay önce

    Hannibal heart heart

  • Elisa Esen 0 puan · 9 ay önce

    Tam Adı O? Filmin

  • Caner Istek 0 puan · 9 ay önce

    Ne Mallar Var Yha

  • Anıl Atış 0 puan · 9 ay önce

    Saydınmı

  • Rümeysa Güngör 0 puan · 9 ay önce

    bu adamın kafasından istiyorum mk laughalaughFAlaugh

  • Gökçe Okuyucu 0 puan · 9 ay önce

    Elisa Esen pardon ben yanlış anlamışım

  • Elif Adanur 0 puan · 9 ay önce

    Odam da Albert’in resmi çerçevede duruyor soranlara ”aşçı” diyorum laugh

  • Barkın Yegen 0 puan · 8 ay önce

    Beni engellesen nolur bro laugh kaşınıyosun ya aç engeli yada yapıcagımı yapıyım